نگاریــــن

  • تعمیر دوربین
  • تجهیزات
  • سینمایی
  • نمایندگی
  • فروشگاه

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

فوجی فیلم (Fujifilm Holdings Corporation) یک برند ژاپنی فعال در صنعت دوربین های عکاسی و فیلم برداری است که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو واقع شده است.شرکت فوجی فیلم  بر اساس برنامه دولت برای ایجاد صنعت تولید فیلم های داخلی عکاسی در سال 1934 با هدف اولین تولید کننده ژاپنی فیلم های عکاسی داخلی تأسیس شد.

فوجی فیلم را می توان به عنوان یکی از اولین شرکت های پیشرو در صنعت عکاسی نام برد که امروزه علاوه بر این صنعت در صنعت های طراحی و توسعه و خدمات در راهکارهای اسناد سازمانی، تصویربرداری پزشکی، تجهیزات تصویربرداری تشخیصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، داروهای احیایی، سلو‌ل‌های بنیادی، ساخت ‌وتولید صنایع زیستی، دستگاه‌های اپتیکی و پنل‌های نمایشگر تخت و تمامی تجهیزات مرتبط با ضبط و چاپ عکس، حوزه‌های متنوع فعالیت این برند ژاپنی را شکل می‌دهند.

ورود به صنایع جدید و مشابه و بهره‌گیری از تجربه‌ی سال‌های فعالیت در تصویربرداری، باعث شد تا جریان درآمد و حیات در برند ژاپنی پایدار بماند و در در انقلاب دیجیتال شکست نخورد و با سرعت مناسبی، خود را با تغییرات جدید هماهنگ کند.

امروزه دوربین‌های عکاسی دیجیتال در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که از رایج‌ترین آن‌ها می توان به دوربین DSLR، دوربین بدون آینه، دوربین کامپکت، دوربین ورزشی (اکشن کمرا)، دوربین فیلمبرداری و … اشاره کرد. دوربین های دیجیتال هم همانند سایر وسایل دیجیتال، ممکن است دچار مشکلاتی در ساختار یا عملکرد شوند.

به همین دلیل است که نیاز به تعمیر دوربین عکاسی، ممکن است در هر زمانی به وجود آید. دوربین‌های عکاسی معمولا وسایلی گران قیمت هستند که بسته به نوع دوربین و سطح امکانات آن‌ها، ممکن است تا ده‌ها میلیون تومان قیمت داشته باشند. به همین سبب لازم است تعمیر این وسایل گران قیمت، به متخصصان و کارشناسان ماهر سپرده شود.

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

مشکلات تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

عمومی ترین مشکلات کاربران دوربین های فوجی شامل موارد زیر است که به بررسی دقیق آن ها خواهیم پرداخت:

۱ – مشکلات باتری ۲ – مشکلات شاتر ۳ – صفحه نمایش    ۴ – کارت حافظه ۵ – مشکلات درگاه های USB و اتصالات

عیب یابی تعمیر دوربین فوجی فیلم Fuji film

هر دوربین دیجیتال دارای قطعات بسیار حساس و ریزپردازنده های اساسی است که در صورت بروز مشکل برای هر یک از این قطعات، نیاز به تعمیر دوربین خواهد بود. یکی از مهم ترین بخش های کار در تعمیر دوربین فوجی، موضوع عیب یابی قطعات آن است. تشخیص صحیح ایرادات موجود در قطعات، می تواند نیم بیشتر مشکل تعمیر دوربین را حل کند؛ بنابراین در این قسمت به عیب یابی برخی قطعات حساس دوربین فوجی اشاره خواهیم کرد.

1 – عیب یابی و تعمیر سنسور دوربین

سنسور هر دوربین، یکی از اصلی ترین بخش های آن است که در صورت آسیب دیدن، عکس برداری را ناممکن می سازد. به همین خاطر است که به محض آسیب دیدگی سنسور دوربین، باید جهت تعمیر دوربین فوجی خود اقدام کنید؛ چرا که خراب ماندن این قطعه می تواند سایر قطعات را نیز تهدید کند. مانند CCD سنسور دوربین نیز نسبت به تغییرات ناگهانی آب و هوا و مشکلات ناشی از سرما و گرما و رطوبت و ضربه خوردگی حساس است.

2 – عیب یابی و تعمیر CCD دوربین فوجی

CCD از جمله قطعاتی است که در تمام دوربین های فوجی وجود دارد و در صورت بروز مشکل، باید به دست متخصصان تعمیر شود. عواملی که می توانند این قطعه را تهدید کنند، سرمای زیاد، حرارت بالا، رطوبت بیش از حد مجاز و ضرب خوردگی است.

3 – عیب یابی فلش های دوربین فوجی

فلش دوربین نیکون، مانند نبض دوربین دیجیتال است. نبود نور مناسب مساوی است با عدم عکس خوب! و این وظیفه فلش دوربین است که بتواند نور خوبی را برای دوربین شما فراهم آورد. تعمیر دوربین نیکون و مخصوصاً فلش آن از این جهت باید به دست متخصص سپرده شود که معمولاً هیچ چیز مثل آب خوردگی و یا ضربه، سلامت فلش را تهدید نمی کند.

تعمیر دوربین Fuji film

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. خط مشی کوکی

محتوا محافظت می شود. تابع راست کلیک غیرفعال است.