نگاریــــن

  • تعمیر دوربین
  • تجهیزات
  • سینمایی
  • نمایندگی
  • فروشگاه

دربــاره ی نگاریـــن

دربــاره ی نگاریـــن

جهان بدون عکاسی برای ما همانند دنیای بدون نور است، که ذهن ما را باز می کند و احساسات را بیان می کند.

تعمیرگاه گروه نگارین مفتخر است در زمینه خدمات و تجهیزات سینمایی با سابقه ای طولانی در عرصه این هنر و فن فعالیت دارد .
ما با تجارب بالای کادر حرفه ای و تجهیزات روز با مدیریت آقای حامد بوستان آماده تعمیر انواع تجهیزات سینمایی سونی کانن نیکون زایس تامرون سیگما دی جی آی و ژیون و … در سریع ترین زمان ممکن هستیم.

گروه نگارین نسبت به تعهد تعمیر دستگاه تعمیر شده برای رضایت شما سه ماه گارانتی را در نظر میگیرد
این مجموعه افتخار دارد که با دفاتر بزرگ تجهیزات سینمایی مشغول به همکاری است و از این رو آماده همکاری با آتلیه ها دفاتر تجهیزات سینمایی و آموزشگاه ها و … میباشد .

تعمیرگاه تخصصی تجهیزات سینمایی و عکاسی گروه نگارین

دربــاره ی نگاریـــن

دربــاره ی نگاریـــن : با سابقه طولانی در زمینه تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات سونی، کانن، نیکون، زایس، تامرون، سیگما، جی آی و ژیون و….با مدیزیت آقای حامد بوستان در حال فعالیت میباشد.

متخصصین ما با هدف ساماندهی خدمات و با کمک فن آوری جدید از طریق جمع آوری اطلاعات ، پردازش داده ها، استدلال و تصمیم گیری، فعالیت های فنی پیچیده، ارتباط و تعامل، هدایت و مشاوره و مدیریت اجرایی و با نظم بخشیدن به اصول کار و با دقت بالا طی مراحل تعمیر، نگهداری تجهیزات، عیب یابی ، درک مطلب، تفکر انتقادی، تجریه و تحلیل کنترل کیفیت و انتخاب ابزار مناسب موفق به ایجاد بالاترین میزان رضایت متقاضیان عزیز در سالهای آتی شده اند.

دربــاره ی نگاریـــن : اگر می خواهید تجهیزات شما در شرایط بهینه باشد و با بهترین کیفیت تصویر ممکن را به شما ارائه دهد تعمیرات به بهترین وجه توسط متخصصان آموزش دیده ما انجام می شود که به معنای واقعی کلمه تجهیزات را از درون می شناسند.

فن‌آوران ما می‌توانند اطمینان حاصل کنند که در کنار تعمیر و نگهداری معمول، گارانتی و سایر تعمیرات دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای و سینمای دیجیتال، لنزها و لوازم جانبی ، خدماتی فراتر از نگهداری و تعمیر بدنه انجام دهند.

دربــاره ی نگاریـــن :ما با انجام آموزش‌های واقعی در زمینه فناوری‌های جدید  و همچنین نقش‌ها و تکنیک‌های تولید با برنامه‌هایی که می‌توانند برای افراد، شرکت‌های رسانه‌ای و مؤسسات آموزشی طراحی شوند متمرکز شده‌ایم تا تمام راه هایی را که می تواند به شما در پیشرفت در یک محیط تولید دائما در حال تغییر کمک کند را ارائه دهیم.

چه یک عکاس حرفه ای باشید یا یک علاقه مند ، صرف نظر از اینکه چقدر مراقب وسایل خود هستید، گرد و غبار، زباله ها و پوشیدن لباس اجتناب ناپذیر است وهمه آنها می توانند منجر به کاهش کیفیت و عملکرد تصویر شوند. خدمات تخصصی ما برای حفظ عملکرد عالی دوربین شما کمک می کند.

چرا من را انتخاب کنید؟

ترکیب نور

جهان بدون عکاسی برای ما همانند دنیای بدون نور است.

مهارت های حرفه ای

جهان بدون عکاسی برای ما همانند دنیای بدون نور است.

تجهیزات عالی

جهان بدون عکاسی برای ما همانند دنیای بدون نور است.

الترا اچ دی

جهان بدون عکاسی برای ما همانند دنیای بدون نور است.

دید ویژه

جهان بدون عکاسی برای ما همانند دنیای بدون نور است.

دانش فوکوسینگ

جهان بدون عکاسی برای ما همانند دنیای بدون نور است.

آخرین اخبار

عکاسی چیست؟
24 شهریور 1396

عکاسی چیست؟ عکاسی چیست ؟ عکاسی، هنر کاربرد و تمرین ایجاد تصاویر با دوام با ضبط نور یا تابش الکترومغناطیسی، به صورت الکترونیکی با استفاده از سنسور تصویر است. این کار از نظر شیمیایی با استفاده ...

اتاق تاریک عکاسی
24 شهریور 1396

اتاق تاریک عکاسی (Darkroom) پیدایش عکاسی به اتاق تاریک عکاسی بر می‌گردد. در حقیقت اتاق تاریک عکاسی منجر به پیدایش عکاسی و دوربین عکاسی شد. اتاق تاریک عبارت از اتاقی است بی هیچ پنجره. هیچ نوری...

انواع سبک عکاسی
24 شهریور 1396

انواع سبک عکاسی در این مقاله، می خواهیم درباره 16 دسته از محبوب ترین انواع سبک عکاسی با شما صحبت کنیم؛ حتما تا آخر این متن با ما همراه باشید تا با داستان پشت پرده پرکاربردترین سبک عکاسی آشنا ...

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. خط مشی کوکی

محتوا محافظت می شود. تابع راست کلیک غیرفعال است.