ارور دوربين سونی

ارور دوربين سونی . سونی یک شرکت چندملیتی است که در درجه اول به تولید لوازم الکترونیکی از جمله دوربین های دیجیتال معروف است. سونی سابقه طولانی در تولید دوربین دارد، از جمله دوربین های مستقل و دوربین های ادغام شده در دستگاه های تلفن همراه. سری دوربین‌های دیجیتال آنها طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و قابلیت‌ها را پوشش می‌دهد، از دوربین‌های نقطه‌ای و عکاسی گرفته تا دوربین‌های بدون آینه سطح بالا که هدف عکاسان حرفه‌ای است. سونی به دلیل کیفیت تصویر و عملکرد دوربین های خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جوایز و شناسایی های متعددی را در صنعت عکاسی دریافت کرده است.

ارور دوربين سونی

دوربین های سونی بسته به مشکل خاصی که با آن مواجه می شوند می توانند پیام های خطای مختلفی را نمایش دهند. در اینجا برخی از خطاهای رایج دوربین سونی آورده شده است:

ارور دوربين سونی

ارور دوربين سونی

ارور دوربين سونی E:62:10

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در حین گرفتن تصویر تکان بخورد، یا اگر دوربین در معرض لرزش یا ضربه قرار گیرد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:60

این خطا نشان می دهد که کارت حافظه دوربین مشکل دارد. اگر کارت حافظه به درستی وارد یا فرمت نشده باشد، یا اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:01

این خطا نشان می دهد که کارت حافظه دوربین مشکل دارد. اگر کارت حافظه پر باشد یا مشکلی در سیستم فایل وجود داشته باشد ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:01

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد یا مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:01:00

این خطا نشان می دهد که لنز دوربین مشکل دارد. اگر لنز به درستی وصل نشده باشد، اگر موتور لنز مشکلی داشته باشد، یا اگر سیستم عامل دوربین نیاز به به روز رسانی داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:61:00

این خطا نشان می دهد که مشکلی در مکانیسم فوکوس یا زوم دوربین وجود دارد. اگر لنز کثیف باشد، اگر انسدادی در لنز وجود داشته باشد، یا اگر سیستم عامل دوربین نیاز به به روز رسانی داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:11

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر از دوربین در دماهای بسیار سرد یا گرم استفاده شود، یا اگر دوربین در معرض رطوبت زیاد قرار گیرد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

ارور دوربين سونی E:91:02

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش بیش از حد گرم شده باشد، اگر فلاش به طور مکرر استفاده شود، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:02

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه از نوشتن محافظت شده باشد، کارت حافظه با دوربین ناسازگار باشد، یا اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:11

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه پر باشد، اگر کارت به درستی فرمت نشده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم فایل وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:12

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین تحت یک میدان مغناطیسی قوی قرار گیرد، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر سفت‌افزار دوربین نیاز به به‌روزرسانی داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:20

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر از دوربین در یک محیط مرطوب استفاده شود، اگر تراکم روی لنز یا داخل بدنه دوربین وجود داشته باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:03

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه آسیب دیده یا خراب باشد، اگر کارت با دوربین سازگار نباشد، یا اگر کارت قفل باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:31:22

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی فرمت نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:30

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. در صورت استفاده از دوربین در محیط پر گرد و غبار، افتادن یا ضربه زدن به دوربین، یا مشکلی در سیستم عامل دوربین، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:10

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد، اگر فلاش با دوربین سازگار نباشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:04

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی فرمت نشده باشد، اگر کارت قفل باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:13

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه پر باشد، اگر کارت با دوربین سازگار نباشد، یا اگر مشکلی در سیستم فایل وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:11

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر فلاش آسیب دیده باشد، اگر فلاش بیش از حد داغ شده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:50

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر از دوربین در محیطی با ارتفاع بالا استفاده شود، اگر دوربین در معرض تغییرات سریع دما یا فشار قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

ارور دوربين سونی E:61:10

این خطا نشان می دهد که مشکلی در مکانیسم فوکوس یا زوم دوربین وجود دارد. اگر لنز کثیف باشد یا اگر انسدادی در لنز وجود داشته باشد ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:01

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد یا مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:00

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در معرض دما یا رطوبت شدید قرار گیرد یا مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:05

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر کارت با دوربین سازگار نباشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:80

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش شارژ نشده باشد، اگر فلاش به درستی وصل نشده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:80 

ارور دوربين سونی E:91:80

ارور دوربين سونی E:62:11

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در یک محیط سرد استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:11

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی وارد نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:30

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر فلاش به درستی وصل نشده باشد، اگر واحد فلاش آسیب دیده باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:06

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه پر باشد، کارت قفل باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:60

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر از دوربین در میدان مغناطیسی قوی استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

ارور دوربين سونی E:62:01

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در محیطی با دمای بالا استفاده می شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار می گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود دارد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:02

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در محیطی با رطوبت بالا استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:12

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر از دوربین در محیطی پر گرد و غبار استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

ارور دوربين سونی E:91:50

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش بیش از حد گرم شده باشد، اگر فلاش به درستی وصل نشده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:60

این خطا نشان می دهد که کارت حافظه دوربین مشکل دارد. اگر کارت حافظه به درستی وارد نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:60

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش شارژ نشده باشد، اگر فلاش به درستی وصل نشده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:01

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. ارور دوربين سونی اگر کارت حافظه به درستی فرمت نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:02

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. ارور دوربين سونی اگر کارت حافظه به درستی وارد نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:61:00

این خطا نشان می دهد که مشکلی در مکانیسم فوکوس یا زوم دوربین وجود دارد. ارور دوربين سونی اگر لنز کثیف باشد، اگر انسدادی در لنز وجود داشته باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:20

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در معرض میدان‌های الکترومغناطیسی قوی قرار گیرد، اگر دوربین در معرض لرزش‌ها یا شوک‌های قوی قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

ارور دوربين سونی E:91:01

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد، اگر دوربین روی حالت فلاش اشتباه تنظیم شده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:11

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر فلاش به درستی وصل نشده باشد، فلاش شارژ نشده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:20

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی فرمت نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:20

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی فرمت نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:50

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در یک محیط مرطوب استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:80

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر فلاش به درستی وصل نشده باشد، فلاش شارژ نشده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:30

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر از دوربین در محیطی پر گرد و غبار استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

ارور دوربين سونی E:61:10

این خطا نشان می دهد که مشکلی در مکانیسم فوکوس یا زوم دوربین وجود دارد. اگر لنز کثیف باشد، اگر انسدادی در لنز وجود داشته باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:11

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی وارد نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:97

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد، اگر دوربین روی حالت فلاش اشتباه تنظیم شده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:11

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در یک محیط سرد استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:12

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در یک محیط گرم استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:18:00

این خطا نشان می دهد که حافظه داخلی دوربین مشکل دارد. اگر حافظه داخلی دوربین پر باشد یا مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:02

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد، اگر دوربین روی حالت فلاش اشتباه تنظیم شده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:61:30

این خطا نشان می دهد که مشکلی در مکانیسم فوکوس یا زوم دوربین وجود دارد. اگر لنز کثیف باشد، اگر انسدادی در لنز وجود داشته باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:01

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی وارد نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:60

این خطا نشان می دهد که کارت حافظه دوربین مشکل دارد. اگر کارت حافظه با دوربین سازگار نباشد، کارت آسیب دیده یا خراب شده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:22

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد. اگر کارت حافظه به درستی وارد نشده باشد، اگر کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:32:22

ارور دوربين سونی C:32:22

ارور دوربين سونی E:91:01

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد، اگر دوربین روی حالت فلاش اشتباه تنظیم شده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:00

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در یک محیط مرطوب استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:02

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در محیط گرم و مرطوب استفاده می شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار می گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود دارد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:62:20

این خطا نشان می دهد که سیستم تثبیت کننده دوربین مشکل دارد. اگر دوربین در یک محیط سرد استفاده شود، اگر دوربین در معرض لرزش یا شوک شدید قرار گیرد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:61:10

این خطا نشان می دهد که مشکلی در مکانیسم فوکوس یا زوم دوربین وجود دارد. اگر لنز کثیف باشد، اگر انسدادی در لنز وجود داشته باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی E:91:11

این خطا نشان می دهد که فلاش دوربین مشکل دارد. اگر واحد فلاش به درستی وصل نشده باشد، اگر دوربین روی حالت فلاش اشتباه تنظیم شده باشد، یا اگر مشکلی در سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

ارور دوربين سونی C:13:02

این خطا نشان می دهد که مشکلی در کارت حافظه وجود دارد. اگر کارت حافظه قفل شده باشد، کارت آسیب دیده یا خراب باشد، یا اگر مشکلی با سیستم عامل دوربین وجود داشته باشد، ممکن است رخ دهد.

کلام آخر

اگر در دوربین سونی خود با پیغام خطا مواجه شدید، بهتر است برای مراحل عیب یابی به دفترچه راهنمای دوربین مراجعه کنید. اگر نمی توانید مشکل را حل کنید، می توانید برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی مشتری Sony تماس بگیرید. آنها می توانند اطلاعات دقیق تری در مورد نحوه حل مشکل ارائه دهند یا ممکن است نیاز به سرویس دوربین داشته باشند.