لنز دوربين بدون آينه کانن

لنز دوربين بدون آينه کانن دارای طیف وسیعی از لنزهای دوربین بدون آینه است که به طور خاص برای دوربین‌های بدون آینه طراحی شده‌اند، که دارای پایه لنز متفاوتی نسبت به دوربین‌های DSLR خود هستند. در اینجا برخی از لنزهای محبوب دوربین بدون آینه کانن آورده شده است:

لنز دوربين بدون آينه کانن

Canon RF 50mm f/1.2L USM: این یک لنز پرایم سریع با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.2 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم ایده‌آل می‌کند. همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

لنز دوربين بدون آينه کانن

لنز دوربين بدون آينه کانن

Canon RF 24-105mm f/4L IS USM

این یک لنز زوم همه کاره با محدوده کانونی وسیع است که آن را برای انواع ژانرهای عکاسی ، از مناظر گرفته تا پرتره، مناسب می‌کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 85mm f/1.2L USM

این لنز پرایم سریع دیگری با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.2 است که آن را برای عکاسی پرتره و ایجاد عمق میدان کم ایده‌آل می‌کند. همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است .

Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم با زاویه دید عریض با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی منظره و معماری ایده آل می کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM

این یک لنز پرایم همه کاره با حداکثر دیافراگم سریع f/1.8 است که برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب است. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و قابلیت های ماکرو است.

Canon RF 24-240mm f/4-6.3 IS USM

این یک لنز زوم همه‌در یک با محدوده کانونی وسیع است که آن را برای عکاسی در سفر و روزمره مناسب می‌کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و طراحی فشرده است.

Canon RF 50mm f/1.8 STM

این یک لنز پرایم مقرون به صرفه با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.8 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب می‌کند. همچنین دارای طراحی جمع و جور و فوکوس خودکار STM است .

Canon RF 28-70mm f/2L USM

این یک لنز زوم بالا با حداکثر دیافراگم سریع f/2 است که آن را برای عکاسی پرتره و در نور کم ایده آل می کند. همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 100-500mm f/4.5-7.1L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با محدوده کانونی طولانی است که آن را برای عکاسی از حیات وحش و ورزش ایده آل می کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 600mm f/11 IS STM

این یک لنز فوق تله فوتو با فاصله کانونی زیاد است که آن را برای عکاسی از حیات وحش و ورزش ایده آل می کند . همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و طراحی فشرده است.

Canon RF 14-35mm f/4L IS USM

این یک لنز زوم با زاویه دید عریض با حداکثر دیافراگم سریع f/4 است که آن را برای عکاسی منظره و معماری ایده آل می کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است .

Canon RF 85mm f/1.2L USM DS

این نوعی از لنز Canon RF 85mm f/1.2L USM با فناوری Defocus Smoothing (DS) است که جلوه بوکه منحصر به فردی ایجاد می کند و کیفیت کلی تصویر را افزایش می دهد.

Canon RF 70-200mm f/4L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/4 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و آب بندی آب و هوا است .

Canon RF 28-60mm f/2-4L IS USM

این یک لنز زوم همه کاره با طراحی جمع و جور و حداکثر گستره دیافراگم گسترده است که آن را برای انواع ژانرهای عکاسی، از پرتره گرفته تا مناظر، مناسب می کند. همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 10-22mm f/4.5-5.6 IS STM

این یک لنز زوم فوق عریض با تثبیت کننده تصویر و طراحی فشرده است که آن را برای عکاسی منظره و معماری مناسب می کند.

Canon RF 24mm f/1.4L USM

این یک لنز پرایم سریع با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.4 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم ایده‌آل می‌کند . همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 400mm f/2.8L IS USM

این یک لنز فوق تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند . همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 50mm f/1.8 STM

این یک لنز پرایم مقرون به صرفه با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.8 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب می‌کند. همچنین دارای طراحی جمع و جور و فوکوس خودکار STM است.

Canon RF 85mm f/2 IS STM

این یک لنز پرایم سبک و جمع و جور با لرزشگیر تصویر است که آن را برای عکاسی در سفر و روزمره ایده آل می کند. همچنین دارای حداکثر دیافراگم عریض f/2 است که برای عکاسی در نور کم مناسب است.

Canon RF 600mm f/4L IS USM

این یک لنز فوق تله فوتو با فاصله کانونی طولانی و حداکثر دیافراگم سریع f/4 است که آن را برای عکاسی از حیات وحش و ورزش ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 600mm f/4L IS USM

Canon RF 600mm f/4L IS USM

Canon RF 400mm f/2.8L IS USM DS

این نوعی لنز Canon RF 400mm f/2.8L IS USM با فناوری Defocus Smoothing (DS) است که جلوه بوکه منحصر به فردی ایجاد می کند و کیفیت کلی تصویر را افزایش می دهد.

Canon RF 14mm f/2.8L USM

این یک لنز پرایم با زاویه فوق عریض با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی منظره و معماری ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم همه کاره با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای انواع ژانرهای عکاسی ، از پرتره گرفته تا مناظر ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 50mm f/1.2L USM

این یک لنز پرایم سریع با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.2 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم ایده‌آل می‌کند . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است .

Canon RF 85mm f/1.2L USM

این لنز پرایم سریع دیگری با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.2 است که آن را برای عکاسی پرتره و ایجاد عمق میدان کم ایده‌آل می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM

این یک لنز پرایم همه کاره با حداکثر دیافراگم سریع f/1.8 است که برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب است. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و قابلیت های ماکرو است.

Canon RF 28-70mm f/2L USM

این یک لنز زوم بالا با حداکثر دیافراگم سریع f/2 است که آن را برای عکاسی پرتره و در نور کم ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم با زاویه دید عریض با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی منظره و معماری ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 24-240mm f/4-6.3 IS USM

این یک لنز زوم همه کاره با محدوده کانونی وسیع است که برای عکاسی در سفر و روزمره مناسب است. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و طراحی فشرده است.

Canon RF 70-200mm f/4L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/4 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 28-60mm f/2-4L IS USM

این یک لنز زوم همه کاره با طراحی جمع و جور و حداکثر گستره دیافراگم گسترده است که آن را برای انواع ژانرهای عکاسی، از پرتره گرفته تا مناظر، مناسب می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 10-22mm f/4.5-5.6 IS STM

این یک لنز زوم فوق عریض با لرزشگیر تصویر و طراحی فشرده است که آن را برای عکاسی از منظره و معماری مناسب می کند .

Canon RF 50mm f/1.8 STM

این یک لنز پرایم مقرون به صرفه با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.8 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای طراحی جمع و جور و فوکوس خودکار STM است.

Canon RF 600mm f/11 IS STM

این یک لنز فوق تله فوتو با فاصله کانونی زیاد است که آن را برای عکاسی از حیات وحش و ورزش ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و طراحی فشرده است.

Canon RF 24-105mm f/4L IS USM

این یک لنز زوم همه کاره با محدوده کانونی وسیع است که آن را برای انواع ژانرهای عکاسی ، از مناظر گرفته تا پرتره، مناسب می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 85mm f/2 IS STM

این یک لنز پرایم سبک و جمع‌وجور با لرزش‌گیر تصویر است که آن را برای عکاسی در سفر و روزمره ایده‌آل می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای حداکثر دیافراگم عریض f/2 است که برای عکاسی در نور کم مناسب است.

Canon RF 16mm f/2.8 STM

این یک لنز پرایم با زاویه فوق العاده عریض با طراحی فشرده است که آن را برای عکاسی منظره و معماری مناسب می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای فوکوس خودکار STM و حداکثر دیافراگم گسترده f/2.8 است.

Canon RF 100-500mm f/4.5-7.1L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با محدوده کانونی طولانی است که آن را برای عکاسی از حیات وحش و ورزش ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 400mm f/2.8L IS USM

این یک لنز فوق تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 85mm f/1.2L USM DS

این نوعی از لنز Canon RF 85mm f/1.2L USM با فناوری Defocus Smoothing (DS) است که جلوه بوکه منحصر به فردی ایجاد می کند و کیفیت کلی تصویر را افزایش می دهد.

Canon RF 35mm f/1.8 IS Macro STM

این یک لنز پرایم همه کاره با حداکثر دیافراگم سریع f/1.8 است که برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب است . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و قابلیت های ماکرو است.

Canon RF 14-35mm f/4L IS USM

این یک لنز زوم با زاویه باز با حداکثر دیافراگم سریع f/4 است که آن را برای عکاسی از منظره و معماری ایده آل می کند . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 50mm f/1.2L USM DS

این نوعی از لنز Canon RF 50mm f/1.2L USM با فناوری Defocus Smoothing (DS) است که جلوه بوکه منحصر به فردی ایجاد می کند و کیفیت کلی تصویر را افزایش می دهد.

Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 24mm f/1.4L USM

این یک لنز پرایم سریع با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.4 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم ایده‌آل می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 400mm f/2.8L IS USM DO

این یک لنز فوق تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 و یک عنصر اپتیکال پراش (DO) است که در عین حفظ کیفیت تصویر بالا، اندازه و وزن لنز را کاهش می دهد. . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 85mm f/1.2L USM

این یک لنز پرایم سریع با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.2 است که آن را برای عکاسی پرتره و ایجاد عمق میدان کم ایده‌آل می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم همه کاره با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای انواع ژانرهای عکاسی ، از پرتره گرفته تا مناظر ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 70-200mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 50mm f/1.8 STM

این یک لنز پرایم مقرون به صرفه با حداکثر دیافراگم گسترده f/1.8 است که آن را برای عکاسی در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای طراحی جمع و جور و فوکوس خودکار STM است.

Canon RF 100mm f/2.8L Macro IS USM

این یک لنز ماکرو با حداکثر دیافراگم گسترده f/2.8 است که برای عکاسی ماکرو در نور کم و ایجاد عمق میدان کم مناسب است. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است .

Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

این یک لنز زوم با زاویه دید عریض با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی منظره و معماری ایده آل می کند . لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

Canon RF 15-35mm f/2.8L IS USM

Canon RF 35mm f/1.8 Macro IS STM

این یک لنز پرایم همه کاره با حداکثر دیافراگم سریع f/1.8 و قابلیت‌های ماکرو است که آن را برای طیف وسیعی از ژانرهای عکاسی ، از پرتره تا عکاسی کلوزآپ، مناسب می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و فوکوس خودکار STM است.

Canon RF 50mm f/1.2L USM DS

این نوع لنز Canon RF 50mm f/1.2L USM با فناوری Defocus Smoothing (DS) است که جلوه بوکه منحصر به فردی ایجاد می کند و کیفیت کلی تصویر را افزایش می دهد.

Canon RF 70-200mm f/4L IS USM

این یک لنز زوم تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/4 است که آن را برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 24mm f/2.8 IS STM

این یک لنز پرایم با زاویه دید عریض با طراحی فشرده و لرزشگیر تصویر است که آن را برای عکاسی در سفر و روزمره مناسب می‌کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای فوکوس خودکار STM است.

Canon RF 14mm f/2.8L USM

این لنز پرایم با زاویه فوق عریض با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 است که آن را برای عکاسی منظره و معماری ایده آل می کند. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

Canon RF 400mm f/2.8L IS USM DO BR

این یک لنز فوق تله فوتو با حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 و یک عنصر انکساری طیف آبی (BR) است که انحراف رنگی را کاهش می دهد و کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. لنز دوربين بدون آينه کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر و کیفیت ساخت سری L کانن و آب بندی آب و هوا است.

کلام آخر

به طور کلی، لنزهای دوربین بدون آینه کانن طیف وسیعی از گزینه ها را برای عکاسان در هر سطح و سبک ارائه می دهد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که با دوربین های بدون آینه کانن کار کنند و کیفیت تصویر بالا ، عملکرد و تطبیق پذیری را ارائه می دهند. با عرضه منظم لنزهای جدید، سیستم دوربین بدون آینه کانن به گسترش و تکامل خود ادامه می دهد تا نیازهای عکاسان را برآورده کند.